DomůPrémiový účetPodpora

Omylem jsem poslal na Váš účet jinou částku, co teď?

Ajaj! Bohužel i to se může stát. Nabízejí se nám dvě možnosti, jak Váš problém vyřešit.

  1. Vaší platbu Vám odešleme zpět na Váš účet, objednávku zrušíme a Vy si následně vytvoříte novou
  2. Změníme objednávku na částku, kterou jste nám poslali

V každém případě nás prosím, co nejrychleji kontaktujte na náš email info@bitbeli.cz nebo skrze chat v pravém dolním rohu obrazovky, abychom Váš problém mohli, co nejdříve vyřešit!

Vytvořte si účet zdarma a začněte nakupovat kryptoměny také!

Po úspěšné registraci se můžete těšit na výběr z 5 kryptoměn a super rychlé nákupy, které Vám zprostředkuje platební brána.

Založit účet