V tomto článku si ukážeme s jakými stavy objednávek na naší směnárně můžete přijít do styku.
V této chvíli čekáme na zaplacení objednávky. Pokud jste omylem zavřeli platební bránu nebo stránku s platebními instrukcemi, tak se nemusíte bát, stačí kliknout na odkaz v emailu, který Vás přesměruje na detail objednávky a zde klikněte na tlačítko "zaplatit". Pokud jste si vybrali jako platební metodu Rychlý bankovní převod, tak budete přesměrováni do platební brány, pokud obyčejný bankovní převod, tak Vám budou zobrazeny platební instrukce.
V tomto kroku také můžete Vaši objednávku zrušit kliknutím na tlačítko "zrušit".
Hurá! Obdrželi jsme platbu a nyní čekáme ještě na pár dodatečných informací z Gopay, jakmile je obdržíme, tak odešleme kryptoměnu do Vaší peněženky.
V tomto kroku již nelze objednávku zrušit!
Na dodatečné informace z 90% případů čekáme pouze několik minut, občas se to ale může protáhnout i na několik hodin. Pokud si u nás založíte účet, tak kromě spoustu výhod přeskočíte i toto čekání.
A je hotovo! Kryptoměnu jsme právě odeslali do Vaší peněženky.
Zajímá Vás kdy kdy kryptoměna dorazí do Vaší peněženky? Odpověď naleznete zde.
Více informací zde.
V této chvíli se čeká se až provedete online identifikaci. Nemusíte se bát - zabere to jen pár minut a je hotovo!
Více informací o osobní identifikaci a jejích výhodách naleznete zde.
Pokud jsme pozastavili Vaši objednávku, znamená to, že nastal nějaký nestandardní problém, který je nutný vyřešit. V takovém případě Vás budeme ihned kontaktovat a začneme pracovat na řešení problému.
Vaši objednávku můžete zrušit sami dokud jste ji nezaplatili. Nebo může být automaticky zrušena:
Stačí jednoduše kliknout na odkaz ve Vašem emailu a budete přesměrováni na detail objednávky. Na této stránce uvidíte veškeré podrobnosti o objednávce - od jejího stavu, směnného kurzu až po časový limit, který zbývá do automatického zrušení objednávky.